Wednesday, February 20, 2008

Pražský výběr-Hrabě X

Pražský výběr-Hrabě X (M.Kocáb,M.Pavlíček/F.R.Čech)
Natočeno 1982 ve studou Čsl.rozhlasu,vydal Panton 1988

Mendosíno,mendosíno volaju tě rádi...

Kdo má stíny rád, stejně rád jak já
Za pravdu mi dá, je to báječný
Já jsem divnej patron, strašně divnej patron
Když v noci nespím a nic nejím
Větru skučení, tmavý zákoutí
Mám rád mohutné vrby smuteční
Já jsem divnej patron, strašně divnej patron
Když v noci nespím a nic nejím

Taky trylky moje dlouhý jsou
Jako sníh bílý chloubou mou
Proč mě všude jenom česnek vítá?
Že jsem divnej patron je to tím

Nocí dojemnou, dívky jdou za mnou
Že mám chování, jen na výtečnou

Jsem však divnej patron, strašně divnej patron
Ňákej Hrabě X, miluju stesk

A jsem rád, když mám to mrazenív
Lůžko moje mramor studený
Proč mě rozkoš vytí vlků skýtá?
Že jsem divnej patron je to tím

Taky trojky moje dlouhý jsou
Jako sníh bílý chloubou mou
Proč mě všude jenom česnek vítá?
Že jsem divnej patron je to tím

Že jsem divnej patron je to tím
Že jsem divnej patron je to tím
Proč mě rozkoš vytí vlků skýtá?
Že jsem divnej patron, Hrabě X

No comments:

Ahoj či Dobrý den

Ahoj či Dobrý den-prosím vyberte si

Líbí se Vám Pražský výběr?

vražda – Zprávy Google

Page rank kůl bloghísku

PageRank ukazatel