Wednesday, February 20, 2008

Pražský výběr-Na václavskym Václaváku

Pražský výběr-Na václavskym Václaváku (V.Čok/V.Čok)
Natočeno 1982 ve studiu čsl.rozhlasu,vydal Panton 1988

Na Václavským Václaváku
je moc člověků
V houfu jsem se já Máně ztratil
je mi do breku

Na Václavským Václaváku
lidí velkej houf
Já jsem se v tom velkým houfu
Ztratit Máně trouf

U všech všudy, vždyť já nevim
Kdepak najdu dětském dům
Hugo z družstva včera říkal
Kup stlačenej vzduch do gum

U všech všudy, vždyť já nevim
Kdepak najdu dětském dům
Hugo z družstva včera říkal
Kup stlačenej vzduch do gum

Na Václavským Václaváku
je moc člověků
V houfu jsem se já Máně ztratil
je mi do breku

Na Václavským Václaváku
Na Václavským Václaváku

No comments:

Ahoj či Dobrý den

Ahoj či Dobrý den-prosím vyberte si

Líbí se Vám Pražský výběr?

vražda – Zprávy Google

Page rank kůl bloghísku

PageRank ukazatel